Ugrás a fő tartalomhoz Ugrás a lábléchez
  • Webáruház
  • Rólunk
  • A gyöngyökről
  • Garancia
  • Gyakran ismételt kérdések
  • Kapcsolat
Van kérdésed? Szívesen adunk tanácsot.
+36309910550 (H-P: 9:00 - 19:00)
  • HU
    • SK
    • CZ
  • Webáruház
  • Rólunk
  • A gyöngyökről
  • Garancia
  • Gyakran ismételt kérdések
  • Kapcsolat
  • Webáruház
  • Rólunk
  • A gyöngyökről
  • Garancia
  • Gyakran ismételt kérdések
  • Kapcsolat
Feel PearlsPanasztétel

Panaszkezelés

Az írásbeli kommunikációhoz szükséges reklamációs űrlapot itt találod.

1. A Vevő a reklamációt írásban az Eladó címén postai úton vagy elektronikusan az info@feelpearls.hu e-mailcímen  érvényesítheti a törvény által meghatározott jótállási időn belül, ami egyéb törvényi rendelkezés vagy ettől eltérő megállapodás hiányában 24 hónap, amely a Vevő által történt átvételtől érvényes. A Vevő egyúttal köteles kitölteni az oldal tetején található Reklamációs űrlapot.

2. A Vevő köteles a reklamáció érvényesítésekor csatolni az áru vásárlását igazoló dokumentum (számla) olvasható eredeti vagy másolati példányát a panaszolt áruval együtt megküldeni az Eladónak. Az Eladó nem veszi át a Vevő által utánvéttel küldött terméket. A terméket megfelelően be kell csomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg, és ajánlatos a terméket ajánlott és biztosított küldeményként feladni.

3. A Vevő a panasz érvényesítése során köteles valósághűen megadni az összes igényelt információt, elsősorban a termék hibájának típusát és mértékét. A Vevő köteles ezeket a hibákat egyértelműen lefényképezni és a fotókat a fenti e-mail címre elküldeni.

4. Az Eladó felel mindazon hibákért, amelyeket az értékesített terméken a Vevő az átvételekor talál, és azokért a hibákért, amelyek a termék átvételét követően és jótállási időben történő használata során merülnek fel.

5. Az Eladó nem vállal felelősséget a következő használat által okozott hibákért: mechanikai sérülés, elháríthatatlan esemény (természeti katasztrófa, helytelen kezelés), a használati utasítás és a használat szokásos módjának megsértése, különleges esetekben, ha az a termék természetéből adódik, illetéktelen személy – beleértve a felhasználót is – beavatkozása vagy más szakszerűtlen beavatkozás, a termék olyan körülmények között történő használata, amely nem felel meg a termék természetes környezetének a páratartalom, a kémiai és mechanikai hatások tekintetében, a termék karbantartásának elhanyagolása (letölthető: Útmutatók és Karbantartási utasítások), a termék túlzott terheléssel történő károsodása, a termék a dokumentációval, általános alapelvekkel, műszaki szabványokkal vagy biztonsági előírásokkal ellenkező használata vagy a jótállási feltételek egyéb megsértése.

6. Az Eladó a reklamáció kezelésének módját haladéktalanul, összetett esetekben legkésőbb a panasz benyújtásától számított 3 munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha a termék állapotának összetett műszaki felmérése szükséges, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül meghatározza, és ezt követően a panaszt a panasz benyújtásától számított legfeljebb 30 napos határidőn belül rendezi. A reklamáció rendezéséről a Vevőt telefonon, írásban vagy elektronikus postai úton értesítik. A reklamáció rendezése ettől eltérő megállapodás hiányában legfeljebb a termék az Eladónak történő kézbesítése napjától számított 30 napig tart.

7. A termék megvásárlásától számított 12 hónapon belül érvényesített reklamáció esetén az Eladó a reklamációt elutasítással csak szakvélemény alapján rendezheti. Ha az Eladó a termék megvásárlásától számított 12 hónap elteltével érvényesített panaszt elutasítja, az Eladó köteles tájékoztatni a Vevőt arról, hogy a termék kinek küldhető el szakvéleményeztetésre. Szakvélemény alatt a panasz rendezésének céljaira egyebek mellett engedélyezett személy véleménye vagy a gyártó által garanciális javítások végzésére felhatalmazott személy véleménye is értendő. Amennyiben a terméket szakvéleményeztetésre elküldik a kijelölt személynek, a szakvélemény költségeit, valamint az összes kapcsolódó ésszerűen felmerülő költséget az Eladó viseli, tekintet nélkül a szakvélemény eredményére.

8. Amennyiben elhárítható hibáról van szó, a Vevő jogosult arra, hogy a hibát térítésmentesen, időben és rendben elhárítsák. A hiba elhárításának módjáról az Eladó dönt, és köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül elhárítani.  Ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet elhárítani, és amely megakadályozza a termék hibátlan, rendeltetésszerű használatát, a Vevőnek joga van a termék cseréjére, vagy arra, hogy elálljon Adásvételi szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik meg a Vevőt, ha a hiba ugyan javítható, de a Vevő a hiba javítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb mennyiségű hiba miatt nem tudja megfelelően használni a terméket. A javítást követően a hiba megismétlődésének minősül, ha ugyanaz a hiba, amelyet a jótállási időszak alatt legalább kétszer elhárítottak, ismét megjelenik. Nagyobb mennyiségű hibának minősül, ha a terméknek egyidejűleg legalább három elhárítható hibája van, miközben e hibák mindegyike akadályozza a termék rendeltetésszerű használatát. A Vevő a hiba elhárítása helyett kérheti a Termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a Termék egy részét érinti, akkor az adott rész cseréjét, amennyiben ezzel az Eladónak nem keletkeznek a Termék árához vagy a hiba súlyosságához viszonyítva aránytalan költségei. Ha elháríthatatlan hibáról van szó, amely azonban nem akadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, a Vevő a termék árából megfelelő arányú kedvezményre jogosult.

9. Ha a Vevőnek joga van az Árut kicserélni vagy elállni a szerződéstől, a Vevő személyes döntése, hogy ezen jogok közül melyiket gyakorolja. Amint azonban e jogok valamelyikét választja, ezt a választást egyoldalúan nem változtathatja meg.

10. Az eladó köteles a panaszt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok valamelyikén befejezni:

a) a javított áru átadásával

b) árucserével,

c) az áru vételárának visszaküldésével,

d) az áru árából ésszerű árengedmény megfizetésével,

e) az Eladó által meghatározott teljesítés átvételére vonatkozó írásbeli felhívással,

f) a reklamáció elutasításának megindokolásával.

Fogyasztói viták rendezése az európai online vitarendezési (OVR) platform segítségével

Amennyiben a Vevő elégedetlen annak módjával, ahogy az Eladó a reklamációját rendezte vagy úgy véli, hogy az Eladó megsértette a jogait, a Vevőnek jogában áll jogorvoslati kérelemmel fordulni az Eladóhoz. Amennyiben az Eladó a Vevő előző mondat szerinti kérelmére elutasító választ ad, vagy arra nem válaszol a kérelemnek a Vevő általi elküldésétől számított 30 napos határidőn belül, a Vevő jogosult alternatív vitarendezési eljárást kezdeményezni a fogyasztói viták alternatív vitarendezéséről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló T.t. 391/2015 sz. törvény 12 § szerint. Az Eladónak a Vevővel szembeni igényei ugyanúgy az európai platform segítségével érvényesíthetők. Az Eladóval szembeni fogyasztói jogviták alternatív vitarendezésére a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet vagy a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett alternatív vitarendezési szervezetek listáján (a lista elérhető a http://www.mhsr.sk/ weboldalon) szereplő más arra jogosult jogi személy illetékes; a Vevőnek joga van kiválasztani, hogy a fenti alternatív vitarendezési szervezetek közül melyikhez fordul. A Vevő a fogyasztói vita alternatív vitarendezése iránti kérelmének benyújtásához a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon elérhető on-line vitarendezési platformot is igénybe veheti.

30 napos pénzvisszafizetési garancia
Ingyenes szállítás
18.000 ft-tól

Ökológiai csomagolás
Állatokon nem tesztelt
Kedvező csomagok
Tomášikova 50/B,
83104 Bratislava-mestská časť Nové Mesto
+36309910550
info@feelpearls.hu
Kategóriák
  • Arckrém
  • Gyöngypor
  • Kedvező csomagok
  • Bőr tonik
  • Testápoló olaj
  • Smiklemosó korongok
Termékekről, rólunk
  • A gyöngyökről
  • Hogyan használja
  • Gyakran ismételt kérdések
  • Rólunk
  • Ajánlások
  • Blog
Fontos adatok
  • Általános Üzleti Feltételek
  • Panasztétel
  • Visszaküldési Szabályzat
  • GDPR
  • Cookies
  • Nyereményjáték szabályzat
  • Nagykereskedelmi együttműködés

2025 © Feel Pearls – Minden jog fenntartva
Az Ametica digitális ügynökség készítette
Cookie-hoz való hozzájárulás kezelése
Olyan technológiákat használunk, mint a sütik, az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezt a böngészési élmény javítása és személyre szabott hirdetések megjelenítése érdekében tesszük. Ezen technológiákhoz való hozzájárulása lehetővé teszi számunkra, hogy ezen az oldalon olyan adatokat dolgozzunk fel, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos funkciókat és funkciókat.
Funkcionális Always active
A technikai tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges az előfizető vagy felhasználó által kifejezetten kért adott szolgáltatás igénybevételének lehetővé tételéhez, vagy kizárólag a kommunikáció elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő továbbításához.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Statisztika
Kizárólag statisztikai célú technikai tárolás vagy hozzáférés. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
A technikai tárolás vagy hozzáférés szükséges ahhoz, hogy felhasználói profilokat hozzunk létre reklámok küldéséhez, vagy hogy nyomon kövessük a felhasználót egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokból.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Beállítások megtekintése
{title} {title} {title}